Orbán egy lépéssel már megint Németország előtt jár: sokan már most beavatkozást sürgetnek a németek érdekében

Egy jelentős „reklámhazugságra” derült fény.

Egy jelentős „reklámhazugságra” derült fény.
Már a drogériai termékekre is kiterjesztette a kormány az árrésstopot; a tisztálkodási szerek ára átlagosan 20-30 százalékkal csökkent, egyes árucikkeknél az 50 százalékot is meghaladta az áresés.
A végtelenségig nem lehet emelni a fagyik gombóconkénti árát, a szakemberek úgy számolnak, hogy aki tavaly is fagyizott, idén is fog.
A Nébih arra kéri a vásárlókat, hogy ne fogyasszák el a terméket.
Minden nap délután kettőkor és ötkor nyitják meg a vásárlási lehetőséget.
Veszélyben az idei karácsonyi szezon slágertermékére.
Aki ezt a finomságot szeretné karácsonykor az asztalra tenni, annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia. Noha a dubai csokis bejglit a vállalkozószelleműek saját kezűleg is elkészíthetik!
Eltűntek a hazai polcokról az igazi mikuláscsokoládék. Ausztriában, Szerbiában és Lengyelországban viszont még tudják, kit és mit ünneplünk december 6-án.
Jöhet bármilyen csapás, bukhat a kormány, roskadozhat a költségvetés, Németországban a csokigyártást kultikus tisztelet övezi.
A Sport szelet megszűnik, de a többiek tartják magukat.
A kakaó világpiaci ára egy év alatt 300 százalékkal emelkedett, a kínálat harmadával esett vissza.
Soha nem volt még ilyen: egy év alatt két és félszeresére emelkedett a kakaó ára.
Több ismert magyar védjegy is újra hazai tulajdonba kerül a Nestlétől.
Érdemes még időben feltölteni az otthoni készleteket.
Az alapanyagok, a kakaó és a cukor árának rendkívüli világpiaci növekedésével indokolja az édességárak erőteljes emelkedését Sánta Sándor, a hazai tulajdonú Chocco Garden Kft. ügyvezetője.